DZNAP potpisao ugovor s Mediaboardom

Daniel Kasap | DZNAP

Društvo za zaštitu novinarskih autorskih prava (DZNAP) i tvrtka Mediaboard d.o.o. potpisali su 21. listopada 2024. u Zagrebu Ugovor o uvjetima i naknadama za korištenje programskih sadržaja medija.

Mediaboard je nova tvrtka na hrvatskom tržištu specijalizirana za medijski monitoring i analitiku. Dio su Mediaboard grupe koja je fizički prisutna na četiri tržišta srednje Europe (Češka, Slovačka, Poljska, Hrvatska) i koja prati sve vrste medija, od tradicionalnih do modernih.

DZNAP je organizacija osnovana 2007. koja se bavi kolektivnom zaštitom novinarskih autorskih prava i ovim Ugovorom reguliramo naknade koje će tvrtka Mediaboard prema Zakonu o autorskom pravu i srodnim pravima plaćati DZNAP-u za distribuirane novinarske tekstove, fotografije, te radio i TV priloge svojim klijentima. Uvjeti u Ugovoru jednaki su onima koji su definirani i u ugovorima s tri press clipping agencije na tržištu s kojima DZNAP ima dugogodišnju suradnju.

“Zadovoljstvo mi je što potpisujemo ovaj Ugovor nakon pregovora koje smo vodili s Mediaboardom na korist svih naših članova, jer ovo će DZNAP-u donijeti veće godišnje prihode, a našim članovima veće naknade. To nam je bio i cilj kada je novo Predsjedništvo preuzelo vođenje DZNAP-a u veljači ove godine. Nastavljamo i dalje raditi u tom smjeru, te očekujemo i nove prihode koji će poboljšati materijalni položaj novinara i fotoreportera”, izjavio je predsjednik DZNAP-a Goran Penić.

“Izlaskom na kompetitivno hrvatsko tržište želimo klijentima ponuditi najviši standard usluge kakvu već pružamo tisućama PR i marketinških stručnjaka diljem Europe. Prve povratne informacije hrvatskih klijenata su izrazito pozitivne. Cijene jednostavno i moćno sučelje, brzinu i relevantnost vijesti koje donosimo uz analitičke metrike koje su korisne za praćenje uspješnosti komunikacijskih kampanja.

Partnerstvom s DZNAP-om želimo adekvatno valorizirati rad novinara i izdavača. Na taj ćemo način biti pouzdan te odgovoran partner svim dionicima u industriji, od komunikacijskih stručnjaka, preko novinara do medijskih izdavača”, poručio je izvršni direktor Mediaboarda Petar Ćuk.

Foto: Daniel Kasap | DZNAP

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)