Instagram dijeli prihod s utjecajnicima

Društvena mreža Instagram objavila je sustav prema kojem će ubuduće dijeliti prihod s autorima sadržaja, tzv. influencerima. Sustav će u početku biti primijenjen na platformi IGTV, instagramovoj aplikaciji za razmjenu videozapisa dužeg trajanja, a kasnije i na toj cijeloj mreži.

Instagram se nada da će novim mogućnostima monetizacije sadržaja privući još poznatih i utjecajnih u svoju mrežu.

IGTV je do sada bila mreža bez oglasa i zato nije bila zanimljiva utjecajnicima, koji žive od sponzoriranih objava ili naručenih (tzv. “native”) priča o tome kako koriste ovu ili onu uslugu ili proizvod.

Podjela prihoda bit će slična onoj kakva već funkcionira na YouTubeu – 55% utjecajniku, 45% mreži.

Zasad, Instagram testira monetizaciju video-sadržaja putem IGTV aplikacije kao ograničenu mogućnost – riječ je o promotivnim videozapisima trajanja najviše petnaest sekundi, koji se prikazuju odabranoj skupini pratitelja. Slijedeći korak biti će nešto duži videozapisi.

Video oglašavanje na društvenim mrežama industrija je koja je u samo dvije godine (od 2017. do kraja 2019.) udvostručila svoju vrijednost, s 5,66 milijardi na 10,67 milijardi dolara.

IGTV je novi oglasni kanal na Instagramu i čini se da ima dobru budućnost – istraživanja pokazuju da će gotovo sve tvrtke (97%) – koje se u marketinške svrhe koriste raznim utjecajnim ljudima – tijekom ove godine objaviti nešto o svojim proizvodima i uslugama upravo na Instagramu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)